Vrijdag 8 mei 2026 – 06:55 uur – Bron: Redactie Kerk/Bisdom – Beeld: MB
’s GRAVENHAGE In Den Haag zegende bisschop Van den Hende op woensdag 6 mei de nieuwe huiskapel van de Missiezusters Dienaressen van de Heilige Geest (SSpS). In de eucharistieviering zegende de bisschop water. Hij besprenkelde er de aanwezigen mee en de muren van de kapel. Het altaar werd gezegend en het heilig Sacrament werd voor het eerst in het tabernakel geplaatst.
Klik hier voor een verslag en uitgebreide fotoreportage






















