“De grotere bereidheid extra te betalen, illustreert dat mensen positiever zijn over duurzaamheid. Mensen willen consumeren zonder schuldgevoel”, zegt Annemarie Perquin van GfK. “Maar ook de toegenomen kwaliteit van duurzame producten speelt daarbij een rol.”
Bron: GFK Foto: Pixabay-symboolfoto
-Hilversum- Omroep KRO-NCRV heeft alle bisdommen gevraagd om een overzicht, voor zover bekend, van lokale…
-Deventer- Sinds 1 oktober hebben drie Sallandse parochies, de Heilig Kruis parochie, de Lebuïnus parochie…
-Limmen- Op DV zaterdag 22 november a.s. wordt voor de derde keer de Graalbokaal Award…
Little house on the prairie Dramaserie ONS ·Vanavond ·18:00 - 18:59 De pioniersfamilie Ingalls probeert…
-Brussel- Bepaalde medicijnen lijken PFAS sneller uit het lichaam te verwijderen. Dat blijkt uit verkennend…
-Kingston/Brussel- De verwoestende doortocht van orkaan Melissa heeft in Jamaica meer dan 4,8 miljoen ton puin…